ΣΚΕΨΕΙΣ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ

Το κατάστημα σας μπορεί να προσφέρει Shopping therapy ;



Είναι το όνειρο κάθε επιχειρηματία επενδυτή για την επιχείρηση του.
Γνωρίζουμε πολύ καλά ότι οι αγορές στηρίζονται κυρίως στο συναίσθημα του πελάτη και όχι στην λογική τους επεξεργασία.
Την αρχή της εφαρμογής αυτού του συστήματος πώλησης την έβαλε στις αρχές του αιώνα ο ανιψιός του Σίγκμουντ Φρόυντ ο Έντουαρντ Μπερνέζ.
Αξιοποιώντας την θεωρία του θείου του πέτυχε καινοτομίες στον χώρο των πωλήσεων ιδρύοντας το πρώτο παγκόσμια γραφείο δημοσίων σχέσεων.
Σήμερα οι μεγάλες πολυεθνικές εταιρείες αξιοποιούν με βελτιωμένους τρόπους επικοινωνίας τις μεθόδους αυτές εξασφαλίζοντας τα επιθυμητά αποτελέσματα στις οικονομικές τους εισροές.


Ο σχεδιασμός του χώρου της επιχείρησης είναι ουσιαστικός για το μήνυμα που θέλει να περάσει ο επιχειρηματίας στον καταναλωτή.
Σημαντικό ρόλο παίζει επίσης η διαφημιστική – δημοσίων σχέσεων επικοινωνία που οργανώνει ο τεχνικός σύμβουλος επικοινωνίας μιας επιχείρησης.
Ο συνδυασμός μιας καθαρής (επικοινωνιακά) εικόνας του χώρου σύμφωνη με την επικοινωνιακή πολιτική του επιχειρηματία μπορούν να κάνουν θαύματα μετατρέποντας το κατάστημα σε ναό του shopping therapy !
Τα υλικά και η διαμόρφωση των χώρων ενός καταστήματος μπορούν να «μιλήσουν» δίνοντας ασυνείδητες πληροφορίες στον πελάτη ενισχύοντας την πώληση.