Η ΙΔΕΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΜΙΑΣ ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΗΣ

.

(Σκέψεις και προτάσεις από την ομάδα συνεργατών μας)





Συχνά ακούμε ότι αυτή η ανακαίνιση είναι όμορφη γιατί κόστισε αρκετά χρήματα.
Όσοι γνωρίζουν την λειτουργία της εικόνας, σε ένα επαγγελματικό χώρο , δεν θα συμφωνήσουν με αυτή την αντίληψη.
Η κοστολογική αύξηση της διακόσμησης ενός χώρου, είναι επιβεβλημένη μόνο σε ειδικές περιπτώσεις που υπάρχει λόγος να αποπνέει «Δύναμη» ο χώρος και είναι συνήθως σε κατασκευές που δεν σχετίζονται άμεσα με το λιανικό εμπόριο.
Τα ζητούμενα στοιχεία σε μια ανακαίνιση είναι η αρμονία των προϊόντων με το χώρο και η ανάδειξη τους μέσα σε αυτόν χωρίς να νοιώθει περίεργα ο επισκέπτης.
Μια μελέτη, χρειάζεται αρκετές παραμέτρους που δεν μπορούν να τις έχουν οι έτοιμες λύσεις και οι προαποφασισμένες προτάσεις κάποιων κατασκευαστών.
Κάθε κατάστημα είναι διαφορετικό, όσο διαφορετική είναι και η πολιτική προσέγγισης των πελατών ακόμα και αν ανήκουν στο ίδιο είδος.
Κάτι που ξεχνούν συνήθως είναι ότι αυτό που διαμορφώνει την πώληση σε κυρίαρχο βαθμό είναι η προσωπικότητα και η στρατηγική του επιχειρηματία που εμφανίζεται στην επιλογή των προϊόντων καθώς και στις μεθόδους λανσαρίσματος της δικής του Αξίας.
Μια σωστή διακόσμηση δεν κάνει τίποτε άλλο παρά να υπηρετεί αυτή την αξία της στρατηγικής της πώλησης.
Οι ιδέες είναι φυσικό να είναι μοναδικές και επιτυχημένες αν γίνει πρώτα η επικοινωνιακή μελέτη της εικόνας του χώρου.
Το κόστος θα πρέπει να βρίσκεται σε επίπεδα που δεν ενοχλούν τον πελάτη δημιουργώντας του συνειρμικά την αίσθηση ότι αγοράζει κάτι ακριβά για να συντηρήσει ένα πολυέξοδο χώρο.
Έστω και αν είναι χαμηλή η τιμή του προϊόντος , η δεύτερη υποσυνείδητη σκέψη είναι ότι δεν αξίζει ούτε και αυτά γιατί πως αλλιώς θα διαμορφωθεί αυτό το υψηλό κέρδος.
Ούτε και υπερβολικά χαμηλό θα πρέπει να είναι το κόστος κατασκευής ενός καταστήματος , εκτός και αν υπάρχει λόγος επικοινωνίας που θα ορίζει μια πιο επιθετική πολιτική στην αισθητική του.
Αυτή η χρυσή τομή είναι πάντα το ζητούμενο στις σοβαρές μελέτες που στοχεύουν στην πώληση και την επιτυχία των στόχων του επενδυτή.